Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maal | użytkownik

imię i nazwiskoMichalina L. adresTrzemeszno zarejestrowany14.04.2009 @18:34:04 ostatnio na stronie31.03.2011 @21:07:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty105 komentarze382 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~greenworld    08.03.2010 @20:46:45
o to sorry szacunek jesteś bohaterką ze to pijesz bleee !
~greenworld    07.03.2010 @17:00:17
jak dobrze pamiętam to Żubr był bleee najgorsze piwo jakie miałam szanse spróbować xD
~greenworld    07.03.2010 @13:32:08
no fakt ;D piwo spoko nawet ale te kapsle są od złego piwa xD
~majkelowata    28.02.2010 @21:29:16
ale ze co teeeeeej.. krejzolka
~majkelowata    28.02.2010 @14:26:56
Mał! eloszka
~anetusiaczek    06.02.2010 @23:33:28
no już trudno ;]
ale i tak bardzo mi się pooodoba ^^
~Jeeelonek    29.01.2010 @22:23:55
słit ;D ;**
~aleksandro    30.12.2009 @23:39:57
galeria niesamowita z duszą...
~spiderp25    23.12.2009 @16:51:13
Dzięki, pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    05.11.2009 @10:58:54
Dzięki, pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
-AnnaKatarzynaa    17.09.2009 @17:42:02
Dziekuję bardzo
~spiderp25    05.09.2009 @16:33:02
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~kamilaj    05.09.2009 @11:44:02
dzięki.
myślę że nie pożałuję;].
~kamilaj    05.09.2009 @10:49:38
dodam Cię do obserwowanych, pozwolisz.? .
~spiderp25    31.08.2009 @17:22:01
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~zielonyparasol    28.08.2009 @12:23:15
dziękuję miłego dnia!
~malutek    01.08.2009 @10:53:37
dzieki wielkie ja bym badzo chętie nauczyłabym się ak rysować, bo jak na razie staram sie i cos mi nie idzie
~spiderp25    01.08.2009 @10:45:16
Pewnie, ze pozwole.
ostatnio edytowane: 2009-08-01 10:45:32
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    01.08.2009 @10:42:50
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~graza82    30.07.2009 @18:32:57
czy mogę dodać do obserwacji? bo czuję jakoś, że warto.
pozdrawiam
~toomuchofnothing    30.07.2009 @15:00:52
ale nie napisalas dlaczego taka ocena, czemu obnizylas ^ ^
~toomuchofnothing    29.07.2009 @21:22:39
najzwyklejsze na swieciei dzieki za ocene butow :/
~ikissedagirlxd    23.07.2009 @18:13:06
Całokształt <!!> hie hie :P
_______
...Nie dziękuj tylko oceń !!! ... :D
~anetusiaczek    22.07.2009 @14:25:06
to poobserwuje! ;D
~MartusiaB    17.07.2009 @02:48:23
dzięki to moja gwiazdka na niebie ta najjaśniejsza
_______
co ja robie tu..?

http://www.mbalicka.pl <- nareszcie!!!

"Nigdy nie wiadomo co zrobi zwierzę.. I to jest fascynujące" Tim Flach
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt